niedziela, 28 kwietnia 2013

Wzorowo jak i kolorowo


Dzisiejszą stylizację przedstawiam w stylu najnowszej kolekcji Dolce&Gabbana, którą zostałam wręcz oczarowana. Największą uwagę przyciągają kolory, a także ciekawe motywy sukienek. Pomimo wielu wzorów na sukince jak i na apaszce nie widać przepychu. Uroku dodają wielkie masywne kolczyki, za które noszenie podziwiam modelki, bo nie jednej z nas by uszy "odpadły" z powodu ich ciężkości.;)



















Sukienka - dress- no name
Legginsy - no name (second hand)
Apaszka -  scarf - no name (second hand)
Torebka - purse- no name (second hand)
Buty - boots - Deichmann 
Biżuteria jewelry - Apart, By dziubeka, I am

Ps. Proszę o głosy na mnie w konkursie Miss Polski dziewczyn na wózku . 

4 komentarze:

  1. you're awesome ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłem na Twój blog i nie żałuję, jesteś świetna. Zaraz oddam głos na ciebie w konkursie i będę to robił codziennie! Promuj się, powinnaś przejść do następnej "rundy". Jest pełno blogów modowych, napisz w komentarzach do dziewczyn, na pewno na ciebie zagłosują. Są jeszcze fora kobiece, itd. I koniecznie daj sobie notkę z boku strony, tam gdzie menu. Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z takim uśmiechem jeszcze piękniej :). Masz znakomite wyczucie mody i nastroju. Pisz, pisz i inspiruj. A jeśli będę mogła sobie czasowo i finansowo pozwolić na osobistą stylistkę na jakieś zakupy, to będę Cię prosić i prosić o taką wyprawę ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowałam, będę trzymała kciuki. Bardzo mi się podobają twoje stylizację, widać że masz pomysł na siebie. super że kupujesz w secondhandach, ja uwielbiam polowąć w takcih sklepach i większość ubrań mam z drugiej ręki :)

    OdpowiedzUsuń