sobota, 25 maja 2013

Instagram majowy

Dzięki udziałowi w konkursie Miss Polski dziewczyn na wózku miałam możliwość udzielenia kilku wywiadów dotyczących tej inicjatywy. Aktualnie zostało już wybranych 10 uczestniczek, które przeszły do 2 etapu gdzie czeka ich tydzień warsztatów. Niestety nie udało mi się przejść, ale mam po udziale miłe  "pamiątki", za które jestem wdzięczna.







Przy jednym z wywiadów  brałam udział w sesji zdjęciowej wraz z moimi pupilami, Czarlim i Rufim...




Także ostatnio wybrałam się na małe biżuteryjne zakupy, które w niedługim czasie pokaże w kolejnych stylizacjach.







































W połowie maja miałam także możliwość uczestniczenia w co rocznym Air Fair 2013-targi lotnicze.

















1 komentarz:

  1. powinnaś przejść dalej, ale z Twojej winy nie przeszłaś, wybrałaś słabe zdjęcie, szkoda, bo głosowałam na Ciebie, ale dopiero po "przeleceniu" Twojego bloga. Przeszły pasztety, Ty powinnaś przejść za urodę ehhh

    OdpowiedzUsuń